Monday, July 18, 2011

Menghitung hari

Bak kata nombor nie memang tak abis punya. Hari - hari yang di lalui begitu banyak pengajaran dan pengalaman untuk kita terus kan hidup nie. Bagi orang yang bijak pasti dia mengambil pengajaran dan iktibal atas perkara2 yang berlaku tu. Kenapa la aku nie menghitung hari ea.... Bukan nyer aku tahu pom bila aku akan mati.
Tapi mengingati mati ini adalah satu perkara yang sunat dalam islam. Muga2 kita dapat menginsafi kesalahan-kesalahan kita. Tapi harus di ingat kita manusia nie penuh dengan angan2. Bila sebut hal angan2 nie. Banyak pulak bermain di minda aku nie. Orang kata x menjadi sesuatu perkara tanpa angan2. Aku rasa pemikiran tu x leh pakai la. Pada pendapat aku angan2 hanya benda yang kosong. Lain lah kata niat atau hajat. Insyaalah dapat bezakan antara niat/ hajat dengan angan tu.... hehehee... Aku rasa dah cukup la aku warkah untuk ari nie... Panjang2 pom x best jugak... Sape la nak baca nanti... So kat sini aku sematkan kata2 yang memberangsankan skit. SEMALAM MERUPAKAN PENGAJARAN BAGI KU, AKAN KU LAKUKAN YANG TERBAIK PADA HARI , MASA DAN SAAT INI AGAR HARI ESOK LEBIH BAIK DARI SEMALAM. Best jugak kata2 tu.... heheheeee... semoga memberi manfaat kepada kita semua........ INSYAALAH......



0 comments:

Post a Comment