Sunday, July 24, 2011

Boring nyer hari nie.

Perghhhhhh..... Kenapa la aku rasa sangat boring ari nie... x tahu pe nak buat.. macam2 la perasaan aku nie... sekejap hapy.. sekejap sad... sekejap borim... makin layan makin menjadi... So bila borim nie kan selalunyer orang buat pe ea... Buat bodoh je kot... Hahahaaaa... Entah lah... Kejap2 ase nak update blog... Kejap2 x tahu idea ape nak tulis.... hahahaa... Mengon duk mikir nie... Tapi x tahu bakpo...??? Nak g kuar pom tak tahu nak g mana...??? Kawan2 seme dah kawin... Tinggal la aku yang membujang lagi nie.. Harap2 aku nie cepat2 la kawin.. Mungkin bila dah kawin nanti x sunyi sangat kot... Insyaalah... Begitu la hendaknyer... Tapi takut jugak bila aku tengok sesetengah orang tu bila kawin makin serabut... Ape2 pom minta la jauh benda2 cam tu... Arghhhh... Kalau cakap bab kawin nie panjang je... Yang aku tahu aku malas lagi duk mikir pasal tu...
Ekonomi aku pom kurang stabil ag... Keperluan pom x cukup lagi tok bergelar seorang suami... Insyaalah.... Harap2 aku dapat menjadi suami dan bapa yang terbaik.... Kuatnyer angan2 aku nie... hahahaa.... Sampai ke bab2 kawin la plak... Bahaya sungguh... Entah dapat ke tidak aku kawin nie... Yang tu aku berserah je pada Allah s.w.t yang penting aku berusaha dan melakukan yang terbaik... Aku terima seadanyer kira itu takdir ku... heheheee... Kerana aku tahu Allah s.w.t Maha Mengetahu dari aku... So sekarang nie aku rasa bertambah borim aku nie... Pe la aku nak buat.... Nak layan Facebook pom.. Entah ape yang ada.... Makin serabut ada la.... Senang2 aku tidur je la dulu.... heheheee.... bye2...

0 comments:

Post a Comment