Thursday, October 21, 2010

my life is complicated....

my life is complicated....



hidupku penuh dengan tanda tanya.....
mengapa aku lahir ke dunia ini.....
mengapa  aku perlu jalani hidup di dunia ini....
bagaimana kah cara yang terbaik untuk tersebut aku layarkan....
apakah ada cara yang tebaik...
pikiran itu asyik saja membelenguni otak aku....
sesungguh nya aku percaya bahawa ada yang Maha pencipta,
yang talah menciptakan aku dari setitis air mani....
Dia yang Maha Esa....
akan ku turuti segala suruhanNya....
agar aku mendapat keberkatan dalam menjalani hidup ini....
aku hanya lah seorang hamba yang diciptakan untuk beribadat kepada Nya....
semakin jauh aku berlayar semakin aku lupa terhadap Nya....
mengapakah ini berlaku keatas diri ku....
aku memohon kepada Mu Allah S.w.t agar berkatilah,
lindungi lah hamba mu ini dari segala maksiat dan keriakan....
agar aku bisa mengikuti dan mentaati ajaran Mu...

Ya Allah.... aku bersejud kepada Mu.......
berilah aku hidayah mu....
aku percaya tiada Tuhan selain Mu...... Ya Allah.......
aku percaya bahawa Nabi Muhammad itu pesuruhMu...... Ya Allah.....

AMPUNNILLAH DOSA HAMBA MU YANG HINA LAGI ZALIM INI......











0 comments:

Post a Comment