Saturday, October 15, 2011

Aku sudah buntu

Entah la..... Semenjak dua menjak nie aku sangat terasa buntu... Terfikir macam2.. Nape tetiba je aku jd cam nie... May be aku terlalu sedih kot... Aku nie macam dah hilang mana tempat nak tuju... Matlamat idup aku makin hari makin pudar.. Banyak sgt tekanan hidup kot..?? Aku pom tak tahu... Dulu aku x macam nie rase nyer.. Kenapa la hidup aku cam gini..??? Aku rasa semua benda yang aku buat sekarang nie salah.. Ada je yang tak kena nyer.. Bagaimana la aku nak teruskan idup aku nie... Semakin aku membesar semakin aku hilang arah.. Kemana arah hidupku, aku pom tak tahu... Adehh... Tersiksa sgt aku rasa sekarang... Yang penting aku nak keluar dari situasi nie.. Tapi macam mana ea..??Apa yang aku nak pom aku tak tahu sekarang..??? Adakah aku nie ada masaalah..?? Rase nyer x da la masaalah sgt.. Susah la macam nie ea... Betapa lemah nyer diri ini... Terpikir cara yang terbaik untuk teruskan idup nie.... Tapi masih belum jumpa jawapan nyer...

6 comments:

CTK said...

lor..baru je smbut besday..jgn tension2 dear :)

Khairull-Dean said...

@ctk hehehe.... benda nie dah lama... saje tulis ari nie... BTW thanks CTK.... :)

reenapple said...

mengadu la pada ALLAH.. DIA maha mengetahui apa yang kita rasa lebih dari kita sendiri..=)

Khairull-Dean said...

@reenapple thanks for advise... :)

khairul said...

sabaq khairul...dugaan tu

Khairull-Dean said...

@khairul thanks, muga dapat hadapi ngan tenang.....

Post a Comment