Wednesday, September 28, 2011

Kekadang hati ku bertanya

Kekadang hati ku bertanya,
Adakah ia sudah berpunya,
Ingin aku mendekatinya,
Namun hati bimbang,
Bimbang menggangunya lagi,
Aku tidak mahu kehilangan nya,
Aku mahu menjaga nya,
Aku mahu menghiburkan nya,
Senyuman nya membuat hati ku tenang,
Bagai ada sesuatu antara aku dan dia,
Tetapi aku pernah bersalah terhadapnya,
Biar lah ia menjadi satu tanda di hati ku,
Dan hati ini sering bertanya,
Bagaimana keadaan dia,
Muga gembira selalu hendak nya......
La... Laaaaaa....laaaa..laaaaaa....

Perghhhhh..... cam ner best tak aku nyanyi... saje nak try lirik sendiri... hahahaa.... Tempo x kena kot... kakakaaahhhhh...... Lagu nie di tuju kan khas buat seseorang...

9 comments:

reenapple said...

pergh... kat KB mall erk???

Khairull-Dean said...

yup... pandai dia... hehehee...

Vna Sandhu said...

bestlah lirik dia :-)

alia zainol said...

huyyoo.. :)

CTK said...

eh,,,sbtu ni ct g kbmall..hehehe..ambOi lirik..tuju kt cni ka...trime kaseh...xsgka lak..hahahhaaha(perasan sesangat)

Khairull-Dean said...

hahahaa... boleh gak.... ;)

khairul said...

sapa tu bro ? bakal buat hati pengarang jantung ker hehe

ShErA said...

sekali baca lirik dah macam cerita real je...

Khairull-Dean said...

cik khairul... ada la... hehehee... (gile bayang derrr) hahaha... shera... meme real la... al kisah nyer la.... huhuhuuu~~

Post a Comment