Wednesday, August 17, 2011

SEGMEN : Personaliti Blogger Mengikut Jenis Darah


Perghhhhh.... Join segment lagi.... Banyak dah aku rase aku join segment nie... Ape leh buat... Sekadar menambah rakan2 dan menambah ilmu... hahahaa... Sape2 nak join tu leh r click kat baner atas tu... Tanpa berceloteh panjang... Aku nak urai sikit tajuk yang di berikan oleh cik dila kita yang cun melecun nie. Bagi aku... Ceh wah.... personaliti kita nie bukan lah sifat lahiriah terhadap kita. Sebaliknyer kita lah yang menciptakan personaliti kita. Mengapa aku kata begitu... Sebab nyer kita di lahirkan di atas muka bumi ini bukan untuk kita masuk neraka. Kita di lahirkan untuk di uji keimanan kita. So sifat2 atau personaliti kita, harus kita berusaha ke arah kebaikan. Maklum lah kita di lahirkan maka lahir lah syaitan untuk menghasut kita serta adalah malaikat yang menjaga kita. Dengan kata lain kita harus membina personaliti kita sebaik2 mungkin.. hehehee... berceramah macam ustaz la plak.... Tuan empunyer badan nie berjalan pom x betul lagi... Ape pom... nie dia yang aku copy kat entry cik dila ....
Darah A [ Farmers ]
Mereka berdarah jenis ni memang seorang yang pemalu , 
bertimbang rasa , setia , tak pandai menipu , perahsia , 
sensitip , agak degil dan serius dalam hidup..

Darah B [ Hunters ]
Mereka berdarah jenis B seorang yang periang , mempunyai personaliti
yang tersendiri , pemalas , kurang sabar , tapi sangat passionate
*bersungguh-sungguh bila melakukan sesuatu

Darah AB [ Humanists ]
Mereka pandai menguruskan kewangan , cool and steady,
ceria , bijak mengawal emosi.

Darah O [ Warriors ]-----> penulis
Outgoing , expressive , passionate , ada ciri pemimpin , 
self-confident , sifat cemburu kuat , setia , sabar
Sebagai memenuhi syarat cik dila nie... kena taruk darah jenis ape.. Korang agak2 darah aku jenis pe ea... Hahahaha.... darah aku jenis 0.... same macam cik dila la plok... nanti kurang darah leh mintak nie... hahahaa..... opppssss... sebelum terlupa.... nak tahu sape invite aku tok sagment nie.... tgk je kat bawah tu... ea kat bawah tu......

Takat nie je lah... hehehee.... Tq....

17 comments:

Max's bubble said...

muahaha , O jugak ! sepp ! :P

Khairull-Dean said...

hahaha... ramai sep o nie....

Max's bubble said...

Universal kott , :D

S.A.I.N.A said...

sy pun O, geng! hihi

Khairull-Dean said...

hidup sep o... :D

Bella Rahim said...

adehh,kte ta taw darah jnis pe.takut nak pi check :/

cik dila.. said...

haha..lawak ! sepp la kita.same !
btw thanks ye join..:D

EjAt_mU89 said...

jln cni

Khairull-Dean said...

hahaha... ape la bella nie.. nak p cek darah pom takup... cik dila... memang lawok pom... ejat thanks coz singgah sini...

siti hidayah said...

datang singgah nak tengok darah jenis apa. saya jenis O jugak.

*salam kenal :)

Khairull-Dean said...

Salam kenal... kalau x keberatan follow la blog sy nie...:D

mieza said...

done following u.

Aku DaN SeSuAtU said...

sya O juga..ramai juga ni..kalau kurang drh leh minta ckit

Unknown said...

sesat sini jap bole..
chik darah B, weee~
;p

Unknown said...

jalan2 sini jap... leyh carik if tak cukup drh...
jenis A jerk..

http://loolypopstrawberrydengancoklat.blogspot.com/2011/08/segmen-personaliti-blogger-mengikut.html

idah_shi said...

hai warrior, hunter datang melawat. haha ;)

iameunicegm said...

the blood B visit here..;)

Post a Comment