Friday, August 26, 2011

GA - PERTAMA DARI CIK MAY

Salam sejahtera... tgk tajuk koram seme dah bleh agak kan.. Nie ga dari member aku.. Cik may nama di beri... X sangka la plak... Dulu dia asyik join ga orang je... Skg dah uat ga plak. Tahniah buat kawan aku nie. Ada kemajuan dan perubahan. Begitu la hendaknyer hidup nie ea. Harap ada la kemajuan kita. Korang nak join... Jom la join... Di alukan sgt.. Same2 kita meriahkan 1st GA cik mayy nie.. kalu nak join x susah nyer.. klick je baner atas tu... Pas tu bace syarat2 nyer.. Senangkan... Very2 easy my friends... Hahahaa... So sekarang aku nak tag _gulagulapelangi_ & ainna baijan. So di kesempatan ini aku ingin mengucapkan slamat hari raye....:D (sebab tema hari raye kan...)

4 comments:

anamizu said...

wahh rajin join GA..hehe
best of luck ye..
salam lebaran dr cik ana :)

Elie Lily said...

gudluck broo! :D

Khairull-Dean said...

hehehe... same2 kawan.... rajin tu takda la... cuma nak bg supports je orang uat GA nie... mana la tahu kot2 jap ag aku plak uat GA... hehee..

_qneyshak_ said...

thanks sebab tag GA ni..nanti neyshak buat yeee :)
btw, all the best awak..kalau awak menang kita share ye ;P

Post a Comment