Thursday, August 25, 2011

Aku di tag untuk jawab soalan terr

Assalamualaikum.... Ermmmm... arap sihat seme la ea. Nie nak citer sikit nie... Ada la seorang awek... (pewittttttt) tag aku laaa... hahahaa... Nama nyer cik pija. Hehehe.... Soalan nyer dikemukan oleh azmira yusof tak sabar nak raye. So uat masa sekarang nie aku pom tak tahu lagi pe objektif dia buat tok jawab soalan nie... Tapi think positif la. May be tok erat kan lagi ubungan para2 blogger kan.. Almaklum la dekat2 nak raya nie kan... heheheee.... Soalan2 nyer seperti dibawah....:

  1. Baju raya untuk tahun ini bertemakan warna ? ( hitam sebab tahun nie aku singgle)
  2. Lokasi pertama anda kunjungi untuk beraya ? (muh atok aku)
  3. Makanan kegemaran anda di pagi raya ? (ketupan cicah nisan madu)
  4. Lagu raya yang paling menyentuh hati ? (dendang perantau)
  5. Berapa rumah anda akan kunjung pada hari raya pertama ? (satu kampung)
  6. Berapa pasang baju raya anda ? (1 je... jimat2 skit..)
  7. Adakah anda seorang perantau ? (yup.... memang lor baru best..)
  8. Di pagi raya , part mana anda paling sedih ? (saat takbir raye... byk kisah2 derr)
  9. Menu di pagi raya dirumah anda ? (ketupat & mee goreng jew.. very2 simple)
  10. Kampung Ibu / Ayah anda Raya tahun ini akan anda balik ? (dua2 skali sebab dekat jew...:D)
Senang je kan.... Tapi x da gambar la plak.... So aku nak letak gambar ketupat la... Nampak raye skit... heheheee.... And kena tag plak 5 orang... Aku pilih radom je la... Maaf sape yang kena... Tiada paksaan nak join same ke tak... Yayan , Tantan^^ , Nur Salsabilla , d'La Fadelia , & last athira aziz.

8 comments:

Unknown said...

nak join jugak boleh ? :)

Khairull-Dean said...

boleh la... join je... x da masaalah...

Anak Pak Amran & Makcik Hasmah said...

hehe. Terima kasih tag! Insyaallah nanti saya join jugak. Wahhh. dah tahu dah..raya tahun ni pakai baju pe sume ;)

Azmira Yusof said...

Alhamdulilah , tujuan soalan2 ney adalah nk tau perkembangan rakan blogger time nk raye . yelah .. bloggerkan takde tmpt chat . ssh nk borak2 ...

Thnks sudi join :)

Salam aidil fitri . duit raye jum sharee :)

Azmira Yusof .

Yayan said...

ini best ni .. thx tag .. :)

Soul Seeker said...

ehem2. hitam tandanya single ke? hahaha

d'La Fadelia said...

Hehehe..tq din sbb tag kita. Buat masa nie che-D tgh busy ckit. Tapi insyaAllah akan try jawap dalam masa terdekat b4 raya....hehehe

Khairull-Dean said...

same2 semua... may be hitam tu tanda singgle... tu tak byak org pakai warna hitam time raye,,, hehehee... thanks 4 ur supports.. :)

Post a Comment