Saturday, October 15, 2011

yeahhhh... dapat kek (*_*)

Salam semua... Perghhhh... Ari nie tarikhnyer 15 oktober. Korang semua tahu tak... Ia bersejarah dalam hidup aku... Pada tarikh nie la aku selamat keluar dari perut ibu ku dan lahir ke dunia nie... Hehehe... Alhamdullilah sampai skg masih hidup lagi. Sedar tak sedar aku dah berumur 27 dah. Dan selama nie lah aku hidup kat dunia nie... Di kesempatan nie aku ingin mengucapkan bebanyak trima kasih kepada kawan2, kepada keluarga yang banyak menasihati aku dan memberi tunjuk ajar pada aku... X lupa jugak kepada yang mendoakan aku selalu..... :) SELAMAT HARI LAHIR SEMOGA DI BERI PETUNJUK UNTUK MENUJU KE JALAN YANG BENAR.....
cantik tak aku dapat kek nie... hehehee.... Tq kepada yang membagikan hadiah nie...

6 comments:

alia zainol said...

wahh selamat hari lahir :) moga dimurahkan rezeki selalu

CTK said...

epy besdayyyyy..adew gk update..hehehe

Khairull-Dean said...

@alia : thanks... amin :)
@ctk : thanks... hehehee.. x taw nak update pe skg nie.. mood tetiba ilang..

izah :) said...

happy birthday..semoga panjang umur dan di murahkan rezeki..:)

Khairull-Dean said...

@izah... thanks.. :)

ShErA said...

happy belated birthday ye... semoga sentiasa dimurahkan rezeki dan diberkati

Post a Comment