Saturday, October 22, 2011

Lawatan ke politeknik jeli, kelantan.

Salam semua... Semoga nyenyak ea tidur time2 gini.. Hehehee.. Aku baru je siap uat kije skit tadi. Terasa lak nak update blog aku nie.. Korang nak tahu tak pagi tadi aku g uat lawatan kat projek pembinaan jeli, kelantan.. Hahahaa... Macam aku nie orang2 besar lak (uat lawatan) , yang sebenarnye aku g jalan2 je jumpa kawan2 lama sambil2 ushar kerja kat sana. Nasib nyer aku baik aku terus je di interbiu. Korang rasa kan (pendapat korang la) dulu aku kerja kat site tu.. Aku berhenti dan sekarang masuk balik..?? ok ke tak r.. Macam2 aku pikir.. Dah la kenangan-kenangan indah banyak kat site tu.. Kenangan2 pahit pom lagi banyak... Adeh.. Cam mana ea... Aku kena pikir masak2 dulu nie... Berbalik citer yang tadi tentang aku di interbiu.. Aku tertarik dan kagum dengan ucapan atau nasihat yang di berikan oleh peng iterbiu aku tu. Peng interbiu aku tu orang nyer cina, nama pom pelik... waran nama dia... Okey.. Dia pom citer la kat aku.. Dia nie pentingkan sikap pekerja yang bertanggung jawab terhadap kerja.. Komitmen pada kerja hendaklah 100%.. So dengan kata lain ur works is ur life... Perghhhh... Patot la cina dapat majukan.. Sikap individu dia cam nie rupe nyer... Semoga aku bersemangat kembali untuk memajukan diri aku... heheheee.... :)

Gambaran projek politeknik jeli





Gambaran projek politeknik jeli




4 comments:

ME CTCT said...

aslkan rezki halal..hihi...org cina memang komited...sbb tu lah banyak perniagaan bOs2 cina..kulinyer melayu je..huhu..pepOwn...atas diri kita jugak..lau malas and xberani nk terime risiko.. xkemana lah jawbnyer

Khairull-Dean said...

@ctk: betul tu... nie uat rasa lebih semangat ag nie... hehehe.... :)

syazwani 'atiqah said...

org melayu takot nk amek risiko..

Khairull-Dean said...

@syazwani : kenapa macam tu erks... hehehee...

Post a Comment