Saturday, October 29, 2011

I have new jobs

Salam semua... hehehe.. Nie aku nak cter sikit nie... Betapa gembira nya aku dapat kerja baru.. Perghhhh... Kerja sebagai supervisor je la.. Kat tapak pembinaan.. Kat mana tu aku malas nak cter la.. Pas nie aku x leh la nak updates blog aku selalu.. Nak BW pom x sempat jap ag... hehehee.... mintak maaf la seme bloggers ea... Harap2 seminggu sekali dapat luangkan masa tok korang... Nie pom dah terasa sibuk.. Komitmen yang di berikan kat aku nie sgt3 besar. Tertanya lak kat diri sendiri nie... Leh tak aku mengharungi nyer.. Maklum la banyak tekanan yang akan aku hadapi nanti. Mintak2 diri ini tabah menghadapi semua itu.. Dan aku berharap agar aku dapat belajar sesuatu yang baru dan bermakna lagi.. Hehehee... Selangkah aku melangkah x mungkin aku berpatah kembali.. Cita2 aku untuk menjadi seorang berjaya akan ku buktikan pada diri sendiri... :)

6 comments:

ShErA said...

semoga berjaya dgn kerja baru...

CTK said...

wahhh..tahniah2..semoga berjaya dalam kerjaya...rindu la nanti..hukhukhuk..

Anak Pak Amran & Makcik Hasmah said...

anda di tag ! hehe

http://hasmahismymother.blogspot.com/2011/10/berjimba-sebentar.html

FadzMeera said...

tahniah ya :)

khairul said...

good luck bro

Khairull-Dean said...

@ctk... Amin semoga berjaya... Ala seminggu sekali dean BW la... hehehee...
@anak pak amran... sorry sgt sibuk sekarang nie...
@fadzmeera... thanks... ;)
@khairul... thanks bro... :)

Post a Comment