Monday, October 31, 2011

Akhirnyer

Salam semua.... Setiap perjumpaan itu pasti ada perpisahan... Setiap permulaan itu pasti ada akhir nyer.. Sudah menjadi lumrah hidupkan... Sememangnyer x boleh di nafikan lagi... Hehehee... Hari nie merupakan akhir aku berkerja kat projek Bangunan audit cawangan negeri kelantan... Sememangnyer banyak kenangan terukir serta pengalaman yang berharga... Banyak juga ilmu yang aku timba dekat sana... Terima kasih kepada pihak2 yang memberi sokongan serta kerja sama... Aku harap hidup aku akan lebih berjaya serta maju ke hadapan... Bersyukur kepada yang Maha Kuasa kerana memberi kekuatan terhadap diri yang lemah ini... :)

nie lah rupa bangunan jabatan audit cawangan negeri kelantan... Ape macam canti tak.... very2 nice design dia kan... :)

4 comments:

khairul said...

selamat maju jaya bro..jgn lupa blogging taw

ZuL said...

nanti kita jumpa lagi...

reenapple said...

nak kerja kat situ jugak nanti...=)

Khairull-Dean said...

@khairul... thanks bro... tapi kena bloogging per week r sekarang nie.. :)
@zul... Yup may be... hehehee... :)
@reenapple... jom r... ade awak nanti x boring skit... ;)

Post a Comment