Tuesday, October 25, 2011

25 Things Random Giveaway by Penmerah.com

Salam semua, heheheee... nie aku nak habak.. aku join kontes lagi.... aku di jemput oleh aweks tok join nie... nak taw sape dia.. dia adalah rosaisa... thanks ea... hehehe... sape2 nak join leh la klik kat gambar bawah tu... N than bace2 syarat2 dia dulu... adiah menarik gak wei.... :D
Macam mana nak join:
1. Buat entri dengan ”25 Things Random Giveaway by Penmerah.com”
2. Kena la follow blog Penmerah.com. Muahahahaaa.
3. Copy banner comel tu dan letak dalam entri untuk join Random Giveaway.
4. Tag kawan – kawan minimum 3 orang aje. Nak tag ramai pun boleh takde masalah.
5. Dah siap entri, tinggalkan link entri tu kat ruangan komen bawah nanti. Semoga tuah menjadi milik korang ye!

Tempoh Kontes : 21 oktober to 30 november....

nie dia yang aku tag... sorry la ea aku main tag je....

cikk mai

ctk

nurul syafika

3 comments:

ME CTCT said...

hehehe..thank ye...ct pon da buat da..kat blOg kedua :)

bella luna said...

all the best dean, moga2 kamu bertuah ye;)

Khairull-Dean said...

@ctk... oh ea ke.. hehehe.... :)
@bella luna... thanks dear... heheee... ;)

Post a Comment