Thursday, September 22, 2011

kekasih ku di rampas orang

Alhamdulillah... Kita masih bernafas lagi... Harap Sihat semuanyer. Tajuk yang kira giler nie derrr... Hahahaha.... korang seme mesti ada kekasihkan. Macam mana agaknyer bila kekasih korang dirampas orang.... Sedih.... tertekan..... Stresss giler.... X taw nak uat pe...??? Haahahaha... Rileks derrrr.... Nak uat macam mana may be silap kita tak.... Kita yang x pandai jage or kita yang jahat.... Perghhhh... Tapi... Tapi.... Macam ngan cinta lak... Hahahaha... dulu bukan main la nak idup se mati la konon tapi hampeh la jugak kan... ea la bila kita susah.... kita miskin.... x da pe2... sape la nak kan.... mesti la nak yang bagus... kalu ko... ko nak yang macam mana...??? Mesti la yang terbaikkkkkk kan... kan.... Dah x da rezeki n jodoh nak uat cam ner.... trima je la seadanyer... (ceh wahhhh ayat sedih tu tokkkk....)

11 comments:

khairul said...

ada hikmah tu bro..maybe Allah nk bagi yg lagi best dr dulu

miratun madihah said...

sabar,jodoh ditangan tuhan sabar ea ,banyakkan berdoa :)

Rara. said...

sadis gila. bersabarlah. bukan jodoh awak barangkali *ceh,guna ayat baku. hehehe!

Nurul said...

Dia bg yg salah dulu..smpi mase Dia bg yg btol pnye..xde kecewa2..huhu..percaye ngn Dia je,jgn percaye ngn si die sgt..hehe :)

reenapple said...

everything happens for a reason... =)

NorHalizah said...

byk kan bsabar. jodoh tu pasti ada.

bella luna said...

emm,lau bertepuk sebelah tgn,takkan berbunyi dean,.mungkin ade yg lebih baik untuk dean,sabar la yek,suatu hari pasti kan berjumpa,chill;)

sea_lavender said...

sentap msti sdey la..namun ingat Allah Maha Mengetahui~~ Dia Maha Pemberi...redha ketentuan-Nya...

Diana @ bilakukatacinta said...

memang susah nak terima - pedih sangat-sangat - tp hidup perlu dijalani jua.. lama..lama nanti lupa lah....

hafrawiey ozakawa said...

ala itu hanya dugaan..bykkan berdoa.mesti dpt yg terbaik..

p/s:done follow here..follow back taw!!!

CTK said...

cri yang laen..hehe..dulu ct cari syg org tuh,last2 dy kapel ngan org len gk..
skrg ct da dpt yg len wlaupon xkacak,miskin..haha (alamak trkutok..jgn bgthu sapa2..haha)


http://khayalan27.blogspot.com/

Post a Comment