Wednesday, August 17, 2011

Saya Mahu Duit Syiling Malaysia Siri Ketiga dari Eyriqazz.Com

Nie dia... Segment lagi... Hahahaa,,... byk giler sagment nak join nie... Aku telah di ajak oleh member aku... Korang nak tahu sape dia... Dia adalah seorang wanita yang bernama cik may... hahahah.... so tanpa menulis byak2 kalu sape2 nak tahu syarat2 atau nak join leh la klik gambar kat bawah tu... ea gambar kat bawah tu la...

senangkan... so sebagai memenuhi syarat nyer.. aku nak tag 3 olang... sape ea.... hahahaa.... Tapi aku nak tag lebih la rasenyer.....

harap korang yang aku tag tu mencuba ea... thanks for all..

4 comments:

Unknown said...

ore tanoh meroh mari jale~kuam3~

Khairull-Dean said...

hehehe... trimas ore kampung....

Anonymous said...

ok..sudah bace...hehehe

Khairull-Dean said...

ok @asyrafNAKjadiLEBIHbaik ... panjang giler nama dia.. hahahaa..

Post a Comment