Monday, August 8, 2011

Ku mengharap ramadhan Kali ini penuh Makna

Begitu indah nyer bulan ramadhan nie.. Begitu tenang sekali hati ku ini. Begitu banyak rahmat2 yang di turunkan Oleh Allah s.w.t kepada kita semua. Alhamdullillah.... kita masih dapat bernafas lagi dan menjalan kan ibadat di bulan yang penuh dengan Rahmat ini. Sememangnyer aku mengharapkan ramadhan kali ini penuh bermakna bagi diru ku ini. Diri ku yang penuh dengan dosa yang telah aku lakukan. Dahulu diriku ini penuh dengan melakukan kemaksiatan serta kejahatan. Dengan hadirnyer bulan ramadhan ini biarlah ia memberi keinsafan terhadap diri ku ini. Mana lah tahu kan, ajal nie tak cepat sesaat atau x lambat sesaat. so ia x leh nak main tuda2 nie... hehehe... Kot2 untuk bulan ramadhan tahun depan aku dah tak da di dunia nie lagi kan.. Insyaalah aku akan melakukan the best untuk tahun nie... hehehe... Kawan2 yang membace entry aku nie.. bagi la saports skit kat aku ea.. Bukan support ngan duit la... tu aku x nak la... Aku cuma nak nasihat dan doa untuk aku je... hehehehe... bukan kena bayar pom... Mest boleh punya... Dengan itu aku ucapkan selamat berpose semua....

2 comments:

Post a Comment