Friday, August 5, 2011

Kalau x da masaalah. Itu bukan kehidupan nama nyer.

Lama sudah aku tak berfalsafah n ajukan beberapa pendapat dan pandangan.. Hehehee... Maklum la sekarang sibuk sikit... Lebih2 lagi sikap malas aku nie bertambah tebal je... Asyik dengan tidor... tidorr je memanjang. Biasa la kan.. Time2 mood x cantik nie ada je... HAhahhaa...


    So ada hari tu aku terdengar kata2 nie. Aku memang suka ngan kata2 nie. Nak taw sebab ape. Kata2 nie lah uat aku lebih matang skit.. hehehee.... sikit je la... Kalau tak ada masaalah... Itu bukan kehidupan nama Nyer. Hebatkan kata2 tu..... Begitu rapatnyer kehidupan kita dengan masaalah kita. X dapat di pisah kan lagi ibarat isi dengan kuku... Kalu di pisahkan jugak.. pincang lah mana satu nyer...
    Seringkali kita mengimpi kan kehidupan yang begitu baik serta sempurna... Akan tetapi kita sering lupa bahawa untuk mendapatkan kehidupan yang sempurna itu bukan lah mudah... Semakin besar masaalah semakin...... Perghhhhh... susah lah terangkan... ehehehee... semakin besar masaalah semakin besar kesempurnaan hidup kita akan datang bila masaalah itu dapat di atasi serta di selesaikan...  Entah faham ke tidak ayat nie... hahahaa... Harap faham la ea...
    Untuk kita menjadi lebih dewasa serta matang.. Masaalah di perlukan dalam kehidupan. Ini kerana ia akan mengajar kita menyelesaikan sesuatu perkara dalam ape jua perasaan. Dalam entry nie jugak aku nak pesan kita tidak di suruh mencari masaalah biar lah masaalah itu datang dengan sendiri dan mungkin masaalah itu adalah ujian dari Yang Maha Esa. MASAALAH SUNGGUH... HAHAHAAAAAA....

2 comments:

lisandra amalina said...

haha masalah gpo gak loni nmpk ceria skmo jah hehe

Khairull-Dean said...

masaalah tetap ada walaupun muka nampak ceria... biasa la muka kena lah ceria sokmo baru nampak muda sokmo... hahahaa....

Post a Comment