Saturday, August 20, 2011

JOM JOIN FIRST GIVEAWAY gulagulapelangi

Assalamualaikum.... Adik kakok... harap2 sihat blako... (lama aku x berbahasa kelate)... Heheheee... terasa rindu nak cakap bahasa ibunda la plok... Al maklum la hari raye dah dekat kan... Hahaha... X abih2 aku join GA nie... Menang tidok pom same skali... Tapi tak po la sekadar mencubo nasib. Mano la tahu kan... Ambo jadi sohor sikit ag... Lupo nak cerito pasal GA ni... GA nie d invite olek kawan aku... Sape lagi kalau tak Cik mayyyyyyy.... hahahaaa..... Nie ringkasan yang aku copy dari GA yang d anjurkan oleh Gulo2 pelangi (bahasa klate).... Jgn marah ea.....


SYARAT SYARAT PENYERTAAN
jadi follower secara ikhlas blog gulagula dan blog cik wawa selaku sponsor terbesar hadiah
buat satu entry bertajuk "JOM JOIN FIRST GIVEAWAY gulagulapelangi"
copy dan paste banner GA ke dalam entry yg korang buat tu dan link-kan terus ke entry ni
senaraikan TIGA jenis hadiah yg korang teringin sangat sangat
bila dah siap JANGAN LUPA tinggalkan link korang tu dalam kotak komen entry ni , OKAY ?
tag DUA orang rakan blogger yg lain dan pastikan diorang tau

HADIAH ISTIMEWA
hadiah masih dirahsiakan buat masa sekarang tp akan di-update dari semasa ke semasa (:

TARIKH TUTUP
13 september 2011 [ last submit 12 september 2011 , jam 11:59:59 malam ikut jam gulagula ]

PEMENANG BERTUAH
pemenang akan dipilih sendiri oleh gulagula melalui proses LUCKY DRAW dengan disaksikan oleh cik wawa :)
So sebagai memenuhi syarat2 nyer aku terpaksa bagi tahu ape hadiah yang aku nak... hahahaa... Klakar gak GA nie... Mesti la aku nak something yang best.... I pod ke.... Laptop ke... atau pom sebijik kereta... hahahaa.... Giler lah aku hadiah macam tu.... Likeeee pah ceroh.....
Dan last skali aku kena tag 2 orang... Aku pon tag la budak nie....... Ariena Hisham & yanie starheart
Ermmmmm... sebelum ambo terlupo... Sape2 nak join bleh la klik kat baner tu... Yang aku tag tu... Please join ea... (merayu tu) hahahahahaa.... LOPE u aLLL....

3 comments:

_qneyshak_ said...

HAHA! lawak ke GA neyshak ni?

btw, thanks sebab join :)
all the best!

neyshak tak mampu kot nak kasi hadiah mahal cmtu..kita switch nak? GA tu kan sempena birthday neyshak..then, u give me present ^^ eheeee ;D kidding..

Khairull-Dean said...

hahahaa.... Neyshak dah uat lawak dah... Dia uat ga suh kita bagi hadiah plak... dah terkena dah... Any way thanks for visit my site dear... Hehehehe....:)

ghostgulz said...

haha ! ada gak GA yang kelakar. adoii =='

Post a Comment