Saturday, August 13, 2011

Contest : Raya Datang Lagi

perghhhhh.... contest lagi.... rase dah banyak dah aku sertai contest ni... Hahahaa... x larat dah tgan tok menaip nie... Any way thanks to alia zainol yang sudi tag aku...

So syarat2 nyer korang tgk lah sendiri ea... malas aku nak taip... Sape2 nak join leh la klik kat image atas tu.... hahahaa.... senang je kan... so kat bawah nie aku ada taruk kad slamat hari raya. tok penuhi syarat2 nyer... Harap2 boleh menang r ea... hahahaa...

mangsa tag aku... Nie aku pilih random la.... sape yang kena lantak la... hahahaa....
1) mr ikhanif
2) miss aisyah humaira'

4 comments:

aisyah humaira' said...

btw,tenx tag..tp sy dah join la contest ni..hehehe :)

Khairull-Dean said...

owh.... sorry... hehehee..

nuruhuda_329 said...

good luck:)

* A N A N * said...

jalan2x tgok kad raya..waa! kreatif, memang gah2x nampak kad rayaa..^^..nice2x

jemput join nee juga
http://anisasniza.blogspot.com/2011/08/jom-join-segmen-pertama-saya.html

Post a Comment