Tuesday, August 30, 2011

Aku semakin takut.

Salam idulfitri seme... Perghhhhh.... pagi dah update blog nie... Mengigau ke apa...??? Tajuk tu pom macam citer hantu dah... hahhaa... X da la... Aku sebenar nyer baru balik dari lepak ngan kawan2 sebenarnyer.... Hehehee... maklum lah lame x jumpe kawan2 sekampung nie... Seme p merantau kat negeri orang... Cari rezeki kan.. Hari mecam nie la kita orang dapat jumpa... So borak panjang2 la... Masing2 ngan cerita tersendiri... Tapi aku nak citer sikit nie.. Pasal tajuk yang di bincangkan kita orang tadi... Tajuk yang paling famous bila kita di ambang remaja ke dewasa... X lain x bukan ialah KAWIN..... Perghhhhh... Aku semakin takut tu..??? ko rang nak tahu pasal pe...??? Pasal putus tunang... Perghhhhh... Ni telah terjadi kat member aku 2 orang tadi... Entah lah dia pom x leh nak cakap macam mana perasaan dia... Sedih giler aku tgk tadi... X sanggup aku nak melalui... Macam zombie derrr... Adussss... Takut aku... takut jadi cam member aku.... Kalu macam tu... X nak aku bertunang... X nak kawin... Mana boleh...??? Tentu aku sunyi lak... x da teman kan... Aku mintak jauh la seme tu dari aku.... So member aku ada pesan kat aku... Dia cakap sebelum tunang tu pikir leklok... Pikir sampai mati... Nanti kalu perkara cam tu jadi... X sanggup nak idup dia kata... Dan x da jodoh kan nak uat cam ner... Walau ape pom... Aku akan igt nasihat dia... Pikir sampai mati dulu...:D

5 comments:

::Cik Pija:: said...

btul tu, nk bertunang pn kena fikir btul2. cikpija pnh ada pengalaman mcm ni, tapi untungnya tak betunang secara adat lagi, so putusla senyap2 bila dpt tau ketidakjujuran lelaki tu. Alhamdulillah jugak putus sbb Allah dah tunjukkan perangai sbnr dia sblm kami mlgkah lebih jauh ke alam perkahwinan. :) stat dari tu la dh mls nak fikir pasal ni. sekian. :))

kisahku orang biasa said...

byk betol kes pasal putus tunsng skrg nie ksn,.mcm trend la plak,.pape pon jodoh pertemuan di tgn Tuhan :)

MARJAN IBRAHIM said...

betul....b4 nk bertunang kena pk betul..sama cam saya....walaupun just putus cinta [benda ni dah bertahun2] tp still fobia smpai skrg...dah takut ....

ShErA said...

semua perkara yang melibatkan hati dan perasaan ni memang kena fikir semasak - masaknya... kadangkala kenal lama pun boleh lagi terjadi perkara2 macam ni

CTK said...

betul2...pkir masak2 dulu...klau boley jgn tunang lame2. nti ase bosn...lau kapel ni cm hangat2 lg..klau tunang cm terikat plak...lebih baek kwen trus :D

http://khayalan27.blogspot.com/

Post a Comment