Tuesday, July 26, 2011

no More facebook In my life

Facebook aku dah kena virus la... Skali x leh bukak dah kat my com.. My be dia blok ip com aku tok masuk kat links facebook kot. Aku pom tak tahu.. Tapi aku nak kisah ape... Lantak la... Hahahaa... Senang kata gak... ADA AKU KISOH.... kakakakahhhhhh... Bukan mati pom x da Facebook nie.. Cara lain nak comunikasi kan ada... X leh dah aku nak ushar2 awek cun n mantop dah... Kurang la dosa aku sikit... Syukur... May be its the best... So happy together... hahahaa... Lupa nak pesan kat saudara/ri macam mana aku kena blok ip tu atau kena virus fb tu. Macam nie citer.. Ada la seorang mamat tu antar links kat aku melalui chatting... Aku pom click la... Abis la fb aku start ari tu... Hahahaaa... Nasib baik la aku ada link Fb ngan yahoo... so bleh la connect melalui mail yahoo.. So sape yang trima link dari aku x yah la click2. Nanti korang plak yang kena... Jatuh la laman FB jap ag.... Kakakakakakakakaaa.... Untuk pengetahuan korang aku uplaod gambar yang facebook dah jadi.... Huahahhhhhaaaa.... Good to see....



0 comments:

Post a Comment