Sunday, April 24, 2011

Jalan-jalan kat bandaraya Kota Bharu.

Lama sudah aku tak lepak2 kat bandaraya Kota Bharu nie. Sekali tu pegi la lepak2 ngan kekawan pat kerja. Best gak lepak2 nie... heheheee.... Terigat plak aku zaman2 sekolah kat teknik PC dulu... Selalu lepak ngan kekawan kat sini. perghhhhhhhhhh.... Zaman tu dah 10 tahun yang lepas. Banyak aku perhatikan dan sudah banyak perubahan kat bandar nie. Maju jugak la Kota Bharu nie. Bangga kejap aku... hehehehee... Dapat la juga aku take beberapa foto nie tok masuk kan kat blog aku nie... Mana tahu kan berguna jugak blog aku di masa akan datang tok tengok perubahan kat KB nie.








Syukur kepada Tuhan yang Maha Esa kerana dengan limpah Kurnia-Nya. aku dapat melihat keindah bumi ini. Betapa besar Kekuasaan Mu Ya Tuhan ku. Engkaulah Pencipta Yang Tiada Bandingnya. Semoga Allah s.w.t merahmati hidup kita semua. Amin.

0 comments:

Post a Comment