Wednesday, August 25, 2010

salam semua sahabat.

blog nie aku buat semata-mata untuk aku coretkan segala kisah hidup aku dan pendapat2 aku... tapi mungkin ada la tak boleh aku coretkan... hehehehe.... biasa la x kan kita nak bagi taw semua orang tentang kisah hidup kita.. aku harap blog aku nie dapat memberi sumber cahaya kepada aku untuk terus maju... coretan kat blog nie pom khas untuk renungan aku dan pendapat aku.. kalau ada sesape nak join di alu-alukan... di harap juga dapat memberi nasihat serta pengajaran terhadap hidup aku......
      objektif blog ini adalah luahan masaalah dan pendapat budak yang bernama khairul nie.... serba sedikit aku boleh meluahkan apa yang terpendam dalam hati aku... tak kira lah dari segi ape pom... politik ke, ugama ke, berita sensasi ke, dunia hiburan ke... dan banyak lagi la ke.....
      selain tu juga, aku harap blog aku nie akan jadi terkenal suatu ari nanti.... tak pom menjadi satu tempat yang mana perbincangan isu-isu panas kat blog aku nie.... perghhhhhh.... angan2 mat jenin aku nie.... tapi kalu tak jadi pom nak uat cam ner.... uat bodoh jer.... kurangnyer aku ada tempat ok coretkan masaalah aku serta pendapat aku.... tak gitu.....
     aku rasa untuk tengah hari nie, cukup tok setakat nie je la aku coret kan serba sedikit tentang blog nie.... al maklum lah.... post pembukaan katakan.......

    pasti tiada yang mustahil........ dean....

0 comments:

Post a Comment